Tab Menu

Kawal Tulisan Anda

Jom Jadi Geng

Friday, May 20, 2011

Share Lagu...

Assalamualaikum & happy friday :"D



 
Title : I LOVE U
Artist : Avril lavigne

 

Yeahh !! akhirnya aku selitkan gak lagu favorite english aku . Ade la gak beberapa artis barat yang aku minat,, Hello i tak kuno sangat k..hehe berpade pade jew.....Ni dia --> Avril lavigne ... I Love U ❤ dari album baru dia "Avril Lavigne ,, Gudbye Lullaby "...huhu .Aku suke lagu ni pon sebab abang aku =_= ..sekali lagi.Asyik-asyik bukak album dia,sekali aku try dengar lag nie ..fuhhh macam best...pastu dia ulang ulang melekat tros minat nihSejak die dok sini makin bayak plak aku terikut-ikut ngan diew...heww... Tapi kan ade dalam banyak2 lagu baru dia ni ni la yang aku paling suka.Aku suka masa dia cakap "LALALA" kiut miut sangat sebijik mcm muka dia ~_~ .Dulu aku pon suka gak lagu dia yang "innocence" tapi lagu nie lagi menarik ! Lagu ni sesuai didengar mase kite happy atau ceria . Ade gak mase aku dengar lagu ni mase frust langsung jadi tak sedap sebab nada dia hepy go lucky je. Tu la dengar lagu pon mesti ade "taste" dia dulu tau .hihiHarap-harap korang enjoy dengar lagu ni ^_^


No comments:

Post a Comment