Tab Menu

Kawal Tulisan Anda

Jom Jadi Geng

Friday, May 6, 2011

* Playful Kiss *

Assalamualikum & salam berbahagia ^_^




Playful kiss ? ape tue ? kiss!!! OMG haki ape nie , kiss kiss ape plak nie.IShh IShh IShh....*hehe*

Hmm entry kali ni aku nak "cer ceritekan" dekat korunk pasal drama korean yang agak meletop nih . err maksud aku meletop dekat hati aku la . Takk tau la plak dekat korang en ? Tapi sambutan drama nie memang hangat jugak la.Korang tau sebab apa ? sebbabb pelakon-pelakon die sumenye kiut-kiut and hansome handsome belaka :"P  hehe..*seriously too dia  BAEK SEUNG JO sebagai hero dia dan OH HA NI sebagai heroin dia .


 errmmm..name btol die aku takk tau tapi aku tetap panggil die BAEK SEUNG JO ! 
seorang yang Genius tapi sombong,,tapi last-last kalah ngan makwe dia..haha :"P


Nie plak OH HA NI ! sooo cuteee <3 tgok tuh BONG JUN GON tgah usha kekasih takk tercapai die..haha..*salah satu adegan lucu :">;


Yang sorang budak nie plak adik Seung Jo ,BAEK EUN JO! mule-mule die nie anti ngan Ha Ni tapi lame-lame duduk ngan die dah ngam dah  *best ending :')


Mak Bapak Seung Jo . deme nie suke sangat ngan Oh Ha NI tambah-tambah mak die yg kelakar tue .deme nie nak la jugak Hani jadi menantu deme and akhirnya tercapai :")


Actually drama nie tahun 2010 dah .. aku "tertengok" drama nie pon sebab abang aku yang tengok .Tiap-tiap malam dia mengadap komputer tengok cite nie.Alang-alang aku dok sekali aku pon join sekali ah tengok.Lagipon drama nie banyak tarikan dari segi lawak dia .perrgghh tak kering gusi  bakk hang . Cinta + Sedih + Lawak + Pelajaran + Sifat cool/sengal + Romantik gilerr ah drama nie . Aku sedih sesangat bile nak sampai episod akhir die...huuu tapi kalau korang tengok satu-satu episod tu lame gak ah ....kire puaihh la kate orang Kedah ,, hehe. Pastu kan karakter -karakter die sume menjiwai watak . Sume jalan cite die best-best .Tambah-tambah lakonan semula bear..hihi pastu lagu dia ....huuuuhhh sedap kowt! antara lagu yg paling best la bagi aku "one more time" , "telling I Love U" ngan "kiss me" ...timing lagu memang sangat tepat ngan plot cerita.Rase macam korang sendiri nak pi berlakon.haha.Harap-harap ada lagi gandingan dua orang pelakon nie lagi . seriously nie drama korean yang aku paling minat .


Sahabat karib Ha Ni ---> JOO RI ngan MIN AH x slap aku.hehe ...depa nie banyak membantu Ha Ni dalam mendapatkan cinta Baek Seung Jo .kalau Ha Ni nangis ke mesti lari kat depa nie.

BONG JUN GON *err aku rase name die slap skit kot..lupe lupe...ah lantaklah bkan penting pon..HAHA ! die nie suke kat Ha Ni.Macam-macam dia buat tuk dapatkan cinta Ha Ni tp last-last takk dapat jugak....sebab diambil oleh Baek Seung Jo..sediyhh tapi ending die ade sorang pompuan Inggeris suke die n berniaga ngan die....kire die bahagie gak la kot... ^_^

Yon Hae Ra ...suke kat mamat nih *time kolej* die pon macam-macam buat nak dapatkan hati Seung Jo nie tapi kalah ngan Ha Ni .Hewww sonok tol plot cite die.

salah satu konflik menarik dan kelakar .korang tengok ah sendiri nanti .BEST!

HAA!! setiap akhir episod kan mesti ade "bear show punye" diew macam hidupkan balek plot-plot menarik antara Baek Seung Jo ngan Oh Ha Ni guna bear . Nie salah satu sebab aku suka cite nie .sangattt kreatif n romantis...hehe


*Sebelum sebelum nie dah tengok jugak la drama dia tapi biasa-biasa ja.dah takk tengok drama korean lama dah agak-agak 3-4 taun dah .Tapi drama playful kiss nie buat aku jatuh cinta balik dekat drama-drama korean .hihihi :'3



No comments:

Post a Comment