Tab Menu

Kawal Tulisan Anda

Jom Jadi Geng

Monday, May 9, 2011

Cerita Di Bulan Peperiksaan : "(

Assalamualikum & selamat menghadapi peperiksaan :"(

*oh hani ngan baek seung jo mengulang kaji* :") kalau lah ade IQ macam baek seung jo ..ishhh ape nie..percaye pade diri sendiri .syukur syukur :")


waduuuhhh ..... hari nie dah start exam (mggu lepas dah start sehari) Hari ini exam Bahasa Melayu...Perrhhgg! soalan tingkatan 4 nie memang lain dari lain *first experience habis berasap tangan aku dibuatnya...mane takk nye sume subjektif .Dah takk der dah A,B,C,D sume tue..adoii takk leh nak "pen ajaib" = hentam  dah kalau kita takk tau...x besh x besh X"(     EXAM ? hmmmm boleh buat kita heppy dan ada kalanya boleh buat kita "tension" .Yang hepinye :">  kite skip kelas....YEAYY haahah...soo homework pon takk der lah ^_^ haha trok nye ..hehe .Then yang buruknye kene belajar :"( sehabis pulun baik . sebab ape ? sebab study "last minute" -,- lagipon aku masok Persatuan Study Last Minute (facebook) ..haha .



haa..jangan jadi macam nie sudah yerk..haha



 TU BUKAN BERKAITAN TAU . yang aku nak cite nie pasal exam aku .Masksud aku korang doakan lah ye (sesiapa yg melihat post nie) aku dapat jawab dengan baik dan dapat keputusan yang cemerlang.Pertengahan tahun nie dowh..penting-penting.Soo post aku pon kenelah "postpone" sebab nak pulun study *ayat bajet* nie pon aku curi-curi mase gak ..sebulan kot exam...lame tuh .Walau macam manapon aku curi tulang gak nak blogging...hehe :"P wekk Doakan tau! terima kasih ^_^



*hari nie post manyak pelik looo....  fullstop !

No comments:

Post a Comment