Tab Menu

Kawal Tulisan Anda

Jom Jadi Geng

Thursday, May 19, 2011

Saya Memang "Jeles" Dengan Awak ,, Tapi Saya Tetap Nak Jadi Diri Saya

Assalamualikum & have a nice day !
 


"urmmm ... saya "jeles" dengan awak ! sangat-sangat jeles ! nak tahu sebab apa ? sebab  "bla-bla-bla bla"...."


Kata-kata tu lah yang selalu kita sebut kalau kita cemburuu sangatt dengan seseorang tu . Kita rase geram je ,, kalau boleh kita nak duduk di tempat dia.Lebih teruk lagi kalau kita nak orang yang kita cemburui tu merana ! Selagi kita tengok kebahagian dia selagi tu kita tak tenteram ! Haa!!! tu bahaya tu ,pangkat PHD yang orang benci dan penyakit yang orang tak gemari --> PERASAAN HASAD DENGKI . Bila diri dikuasi nafsu dan bisikan , perkara remeh yang asalnya kita hanya "admirekan" si dia saja bertukar menjadi parah sehingga nak menghancurkan orang lain kerana kecemburuan melampau kita.

 wwoooowwwooowww,,, sedarlah sikit Sipulan oii! setiap manusia mempunyai kehebatan masing-masing ! awak tak yakin dengan kebolehan awak ? awak tak merasakan awak istimewa ? nampaknya awak pun tak yakin dengan kekuasaan Allah s.w.t .Awak dah jatuh berdosa tau ! Allah dah ciptakan manusia dengan Sebaik-baik kejadian & bakat masing2 cuma kita je yang belum mengetahuinya.Dari situ Awak Paksakan Diri ,, Jangan Manjakan Diri .Selagi awak nak cari diri awak Insyallah Allah akan tunjukan =') .

 Semoga saya cepat sembuh dari penyakit ni.Terima kasih bear n duck coz taking care saya..haha -->merepek<---

Begitulah sedikit "aksi" saya dengan diri saya sendiri =) . Haa awak kata saya pelik ? tak lah awak yang pelik .Berkomunikasi dengan diri sendiri lebih memberi impak.Ini mungkin cara saya,cara awak mungkin lebih baik.tujuan saya postkan entri nie pon untuk tatapan semua "espeacially" untuk diri saya sendiri.Memang kadang-kadang tu saya cemburu sangat dengan si dia ,,, tapi bila saya pikir panjang saya dapat penyelesaiannya.Bukan nak cakap bayak ... *BE YOURSELF ~


*err maksud saya yang baik-baik je la kalau still "jahat" tu bukan diri kita lagi :"3
*sekarang saya tak de jeles-jeles dah tau.....wekk
*saya bak sangat PHD ...PHD  yang btol lah..hahah
*p/s : sajew buat gimik layan diri sendiri , cipta kelainan dlam entri . kah kah kah X"D
*komen dan tegur jika ada kesilapan,,minta maap terlebih dulu ye .. =D

No comments:

Post a Comment