Tab Menu

Kawal Tulisan Anda

Jom Jadi Geng

Saturday, May 28, 2011

Puisi.....



Apabila Hati Ini Ditawan  ❤

Pada mulanya ,, kau seorang insan biasa ...
Pada mulanya ,, kau tidak mengenal aku siapa ..
Pada mulanya ,, kita jarang bersengkang mata .

Suatu ketika ... takdir menetukan hari bersama..
Kau Dan Aku Bersua ,, Buat Kali Pertama ..
Perasaan gamam mula terasa ...
Diulit perasaan debaran seketika .

Kau meleparkan sebuah senyuman ...
Senyuman paling indah dalam sejarah ..
Membuat hatiku berbunga ..
Kau dekati aku sentiasa ..
Membuatkan aku tak mahu kehilangan .. Cinta

Duhai insan bernama cinta..
Selamilah dirku .. dalamilah perasaanku ..
Tentang apa yang aku rasa ,, tehadap kamu ..
Kau telah memberi sebuah cinta , membuka sejuta kunci di jiwaku...
Kau lah insan pertama ,, yag telah menawan hatiku ❤ ~








6 comments:

  1. jiwang sungguh nih... hati ada taman... kui kui kui...

    ReplyDelete
  2. @nor dalila sa'adah haha.. dalila ko bru tau ke ? ko lagi la jiwang ! hak3 ..

    ReplyDelete
  3. @Norhisham Nordin hehehe ..saje bro kalau tgah bohsan macm gini arr.. apepon tengs komen :) SELAMAT BERKENALAN :D

    ReplyDelete
  4. hahahahahah ..ooo...haqqi dlm kelas pendiam jee ek ...hahahhahahah

    ReplyDelete