Tab Menu

Kawal Tulisan Anda

Jom Jadi Geng

Sunday, May 22, 2011

Bahagianya ... : " )

Assalamualikum & selamat minggu terakhir sebelom cuti ! *yeay


## Terlebih dulu ,, maaf ye entri kali ni bersifat "private" tapi aku post sebab aku tak nak lupakan memori yang sungguh indah ni :")  .Sooo aku rasa korang tak payanhla nak baca sampai habis.sini pon boleh . -fullstop-


Sebahgia ini :")


Eheeem eheeem .heheh *gila apa ?  ..heeeee malu malu kucing la aku nak post entri kali ni . oh OK OK.
Apa yang aku nak cakap sekarang ni aku heeeppyyyy sesaaanggaaattt ...sungguh !! tak pernah aku rasa sebahagia ni.Tapi aku tak bleh bagitau apa yang hapyynya tu ..kukui :"> segan doh.*drama bermula - Hati aku berdegup kencang sekencang puting beliung di padang pasir.Persaaan terharu +gembira terpancar bagaikan seinci dengan matahari.Darah bederau seperti dahagkan protein2.Tubuh menggigil bagaikan di dalam peti sejuk selama setahun.Tarikh 21 MAY 2011 akan aku ingat sampai bila-bila.huhu ,,apebende ntah aku cakap kali ni. Dan aku harap ianya akan berkekalan . *sweety

No comments:

Post a Comment