Tab Menu

Kawal Tulisan Anda

Jom Jadi Geng

Saturday, January 29, 2011

SMKA ? dapat ke tidak :"(


Assalamualaikum :') gud evening 0_0......

Adooii..!!dah lame aku menuggu surat tawaran SMKA.Sampai sekarang masih tertanya-tanya....dapat ke? ke kene reject...huhu sedih kot.Dengar kate dah dapat tawaran.Tapi ABANG POSMEN HENSEM tak muncul-muncul pon... :"( redo je lah haqqi ye..kat mana-mana pon same aje...janji belajar n terus belajar..Mungkin ade hikmah de sebalinya ^_^ who knows kan?? kot kot kat SMKA aku kene amik aliran lain yang aku tak minat...mungkin jugak..hmmm...semoga aku redo mengadapi segala ujian dan keputusan untuk aku lebih bertakwa kepada-NYA.....mungkin kat SMKA aku dapat aliran teknikal ke..huh mmg x minat..kan impian aku nak jadi doktor... + pakar cinta..ahahaha (joke) ,,so kat SMKAB dah ade Biologi ...kire ade cerah jugakla mase depan aku sebagai doktor..hehe...lagipon aku memang dok SMKA dah pon.. "SMKAB"haha...Bukan ape..aku cume nak mersa tinggal di asrama...tu salah satu faktornyue :'P tapi kat SMKAB pon ade..ntah la nak tuka angin kot... :'P -->orait sikit je aku nak luahkan pasal SMKA nie...sebagai kenangan ko reject aku  :"( it's not the end of world haqqi...peluang masih terbuaka banyak :") k byep!



No comments:

Post a Comment