Tab Menu

Kawal Tulisan Anda

Jom Jadi Geng

Saturday, January 1, 2011

2010 menghilang 2011 menjelang! :")

salam..hmmm arinie dah masok dah 1 JANUARI 2011... :'( sedih sebab dah meningkat dewasa...dah x leh men2 cam budak2 lagi :"P n belajar pon makin susah...x der abc dah...x der tambah tolak darab bahagi dah...yg ade fizik :( ,,kimia :((,, bio :(((....sume mate plajaran kne perah otak.....hmmmppp :(( ....yg bestnye plak diri kita dah makin matang... :"D bleh berpikiran dengan lebih propesional :"D....bleh couple mmg alasan yg x gune 3:"( ......hmmm kalau nak diceritakan tentang 2010 mmg banyak kenangan manis..walaupon ade la banyak jugak kenangan pahit....hehe..tp 2010 salah 1 taun yg aku paling cinta....tahun 2010 banyak mengajar aku tentang persahabatan ---->special tuk  klas 3RKA,, tentang rasa kasih sayang ----> terhadap guru2 yg tersayang,,tentang perasaan berani berkawan--->dapat ramai kawan walaupon 70% melalui FACEBOOK =_=""HA elok...arinie takdir telah memperkenalkan aku degan EX Rka yg aku x sanggke die RKA dlu mase form 1...die keluar bulan 2 aku masuk bulan 6...cantekk :"D!!haha...tak sangke plak aku yg jumpe die...spatutnye kawan2 sekelas aku yg knal die jumpe dia dulu...itulah kuase ALLAH..sorang lagi...owis nyot nyot =_=''(nie beberape hari lepas) tetibe je kawan ngan die sbb aku tertarik ngan name die..NYOT NYOT!!haha.Lagi tentang perjuangan--->matlamat untuk kejayaan dalam PMR...alhamdulillah kawan2 aku sumenye dah buat yang terbbaik ;"D ...ishh....sedihla bile aku knang blek peristiwa 2010..rase nak menangis T_T....aku harap tahun 2011 akan menjadi contaoh kepada tahun 2010 unutk aku menyanyanginya...haha <3 <3..huahuahua jiwang plak.. ;'P

No comments:

Post a Comment