Tab Menu

Kawal Tulisan Anda

Jom Jadi Geng

Saturday, January 8, 2011

Pelajar Setia 4 Sains1 :"D

Assalamualaikum... 

HAA!hari ini aku nak bercerita skit pasal kelas baru aku,4SN1..^_^ uke uke...masok hari nie dah 5 hari kitorang bersame <3.ha kebelan aku nak cite pasal pagi tadi jap..hehe..pagi tadi kitorang ade wat "cuci cuci servises =_='' (rekaan izzat) aku idak tak nak datang tapi dah memikirkan tanggungjawab sebagai "classmate" 4SN1 knelah rela hati jugak pegi.Bukan ape,kelas kite jugak..kenelah bekorban.Ade jugak yang x datang,,tu classmate ape klau camtu..hidup kite nie perlu bekerjasame(aceceh):D HIDOP 4SN1($SN!)-->makne 4SN1 kalau di caps lock an..hahaha..tadi kitorang kemas la kelas2....wat bingkai papan kenyataan/putih,,balut meja,,bersih tinggap,,kirenye habis la sume kite buat :'P aku respect arr Pn.Zianun(guru kelas) coz die nie mm seorang yang berdisiplin,merancang awal,baik hati, bercita2 tinggi n prihatin...sebab tu arr banyak kelas2 yang die pegang sebelom nie dapt kelas keceriaan yang terbaik..sbb kecerian kelas sangat penting dalam proses pembelajaran..kelas mase kelas 3rka pon dapat juare gak..PEWITTT!hee...(bukan bangge K).Pastu ape la lagi nak cite arr ???HAA tentang kawan2 aku.hmmm..sumenye baek! :"D ketua kelas kami disandang oleh ketua kelas aku mase form 1 RKA --> Pa'an,,penolong pulak dipegang oleh -->  Syasya,,setiausaha > Fatin Syakirah,,bendahari >Fatin Amalina n len2(setakat tu jew aku ingat..=_=''...pas tu Munirah (kelas 3RKA dlu) tidak masuk 4SN2 tp dahtukar ke 4SN1 ngan kawan2 die2 orang(marina ngan syafikah)wahh dah kate dah mun mesti msok 4SN1..die ckp guru kelas deme yang sruh pikir banyak kali...dah dapt keputusan cemerlang pehal x masok4SN1??HAA amik kaw..haha..pas2 4SN1 pon dapat 2 orang budak baru iaitu Shah ngan Zulhilmi...Shah dapt 8a dri skolah "star:jugakla pastu Zul plak x tau dri SMKA Kerian...FULAMAK dri SMKA Kerian tuh...salah 1 skolah yang aku mintak....tp aku pentingkan Azlan dulu ^_^..Zul kate skolah die bayak budak kuar..soo die kate aku kire banyak la peluang nak msok sane...adoii...aku x nak sangat jauh2...SMKA Azlan sudah..hehe(mcm aku plak raje mintak sesuke hati)OPPS berita hangat! dengar kate kebanyakan "classmate" kami nak berpindah... kire sekarang nie tengah tunggu tawaran la.... :"( ala mesti x syok kan..eee benci nyer perpisahan...yang x nak kuar cume beberape pelajar india jew...sume nak blah ah....tak pe la blah la korang untuk mase depan korang gak X"P nanti dah kuar tu jangan lupe aku plak....tetibe kan bile jumpe suatu ari nnty kat mane2 korang jumpe ngan aku x tegur aku rimbuk korang(ceh bajet kuat)hahaa x psai2 plak aku yang kne nnti...nanati dah koruang kuar tinggal sape la kat klas 4SN1...kesian ck Zianun. :"( ok lah aku doakan korang sume dapat ape ang korang impikan..ini semua demi mase depan masing2...  :")semoga persahabatan kita semua kekal hingga ke akhir hayat(kalau nyanyok camnew???) X"D haha...

No comments:

Post a Comment