Tab Menu

Kawal Tulisan Anda

Jom Jadi Geng

Sunday, January 23, 2011

ADY- UiTM

Assalamualaikum :") ......(PEACE NO WAR!)


 sedang merenung masa hadapan....adakah pelunang seluas itu??

ehem ehem.....entry kali nie nak kisah pasal abang aku,,,ADY atau nama glamor die ADY MIZUSHIMA =_=''....HAA nie dah berulat punye cite nih...10 haribulan lepas :"P alhamdulillah die telah mendapat tawaran untuk ke UiTM Penang,,, ^_^ adiknye pon tumpang bangge!heee.....pada hari itu jugaklah Muhammad Haqqi's first time x datang skolah :"O...ha....ha....otai bro!haha......jenuh aku piki nak p ke idak last2 sbb nak tengok U die camne n sebagai semangat untuk aku :"P aku pon amik keputusan ntuk ponteng :"D ..hmmmm...best gak ah die punye U....macam2 ada! mcm astro....nie ada nu ada x tau cek nak habaq mai aih.....mule2 ady agak kecuakan yelah first time kan....aku pon cmtu gak....tapibile die dah knal ngan "room mate",,,EDY tros ilang kekok....yg KAMCIN nye ADY ngan EDY....WAH mmg KAMCIN..HAHA ...X"D....ok la...yg lagi 2 org x sempat jumpe pegi mane ntah....apepon Happy Universirty my brother :") n jgan nangis2 ....haha.....nnty Muhammad Haqqi lak punye giliran :"D ...AMINN.........

No comments:

Post a Comment