Tab Menu

Kawal Tulisan Anda

Jom Jadi Geng

Monday, January 3, 2011

Alam Baru ---> tingkatan 4

Assalamualaikum.....n salam sejahtera~

hmmm......hari nie 3 JANUARI 2011 aku dah memasuki alam persekolahan yang baru dan lebih mencabar.rase "aura" badan nie lain macam jew....entahla...tetibe rase kekok nak msok form 4..bebeze benor daripada waktu form1,2 n 3...haishh!pejam celik pejam celik(bukan pejam tros ye).....dah masuk form 4....dah besar&tua dah aku nie.Usia makin meningkat bukan makin menurun. :"( ..kalau ikutkan nak aje aku balik skolah darjah 1 blek..HAHA...seronok per.Apela budak2 darjah1 dalam berita tadi.sepatotnye korang gembira bukan melalak nak balik umah.aku yang pendiam dulu pon tak macam hampa(jagan terase sume ye..hehe)hmmm ini lah yang dikatakan lumrah hidup.Yang patah tumbuh yang hilang berganti....yg hidup akan teruskan hidup....semuanya akan dewasa dan mati.Kadang-kadang bile teringat balik kisah zaman sekolah rendah dulu rase nak menangis pon ade T_T...entahla sebab ape..aku dulu orang die agak pendiam,tak suka bergaul....mungkin aku sedih sebab tak merasai kepuasan ketika era persekolahan sekolah rendah dulu....maybe....soo aku bertekad untuk menebus balik kenikmatan di zaman persekolahan untuk memperbaikan ape yang kurang sewaktu dulu.Hmmmm,,lagi satu aku memang pening kepale bile nak pilih aliran ape untuk form 4 nie.Sains 1 atau Sains 2.....sains 1 --> pelajaran tambahan die fizik,kimia,biologi,add math, n tambahan 1 lagi ...prinsip akaun!huh....semua 10 subjet ..sains2 plak x der akaun jer..hmm...kne pikir banyak kali la jugak.ini semua demi mase depan aku.Kawan-kawan banyhak ambik sains 2...td aku berfb ngan beberape kawan...deme kate amik sains1 plak...aduhh!haki...mane bleh ikot kawan.Diri sendiri mau ingatlah.hmm...Mase orintasi tadi ck Ariffin cakap nak keputusan rabu nie sbb masuk kelas pon hari rabu nie gak..orintasi 3 hari..ok la 3 hari nak pikir...hehe..haiya!kene buat solat istiqarah nie.hmmm tu je lah aku nak cite pasal "alam"baru aku nie..pening kot @_@.....HUAAA tak seronok la masuk form4!nak balek 3RKA balik!HAHAHA.......

No comments:

Post a Comment