Tab Menu

Kawal Tulisan Anda

Jom Jadi Geng

Thursday, January 27, 2011

Puisi..... (baru)


MeMory SeMalaM.... --> bace dengan fellings (◡‿◡)

semalam.....
adalah sejarah bukan?
di mana aku merasakan permergiaannya selalu....
berharap ia kembali semula...
menerangkan suasana hariku

semalam.....
adalah waktu yang telah berlalu....
di mana menyedarkan aku tentang waktu...
adakah dipersia atau dimanfaatkan?
renungilah kembali....

semalam.....
telah mengajar aku....
di mana aku sering diperbetulkan tingkah laku....
adakalanya sering becelaru...
supaya membentuk pribadiku......

semalam.....
adalah hari yang penuh bermakna buatku....di mana aku mengharungi  suka dukaku....
bersama teman dan taulan...'
menuju matlamat yang satu....

memori,,,,janganlah engkau menghilang.....
memori,,,,bersatulah aku dan engkau....
untuk aku merujuk kembali....
lembaran hari yang lepas....
untuk ku bersedia ...
menempuh hari mendatang ^_^''


---> *Direka khas oleh Muhammad Haqqi tajaan Haky Husky Production* :"P

No comments:

Post a Comment