Tab Menu

Kawal Tulisan Anda

Jom Jadi Geng

Saturday, September 3, 2011

Matluthfi (Aki)

Assalamualaikum & salam beraya lagi .





Weh , tadi kan haky jalan-jalan kat  You Tube , tetibe teringat kat Mat Luthfi ,, . Haky first time tengok video dia dulu memang kelakar habis, gelak golek-golek tajuk dia " Nama pon sampah " , best sangat-sangat sebab di samping lawak dia tu ada terselit macam-macam nasihat . Mula-mula tengok memnag pelik gak la ngan dia ni ,hehe lawak ntah pape lepas tu cari tajuk lain plak dan sejak tulah mula minta dia ni.Lagi satu ! dia ni orang "Kedah" kan ? hahahah kita senegeri beb! PEWWIITT ... hmm seronok sangat bila dia cakap Kedah sebab dia mengenangkan aku masa kecik-kecik dulu cakap Kedah ngan kawan-kawan.Almaklumlah "teman " dah jadi orang Perak :"D


-___-  -->  :"O  --> ERRRRKKKKK!!! Tergamam tak terkata , tulah reaksi aku bila tengok salah satu video dia hari ni , -----> KUCINGKU AKI ??? What The Fish ? tu nama manja aku kecik-kecik dulu ,haha wey tak dak lagu lain lagi ke nak tarok ha ? letak la kucingku maki ke ,saki ke , nak jugak aki ? haha alaaahhhhh tak kisah pon , sek baik tak letak nama "Haky" tidak hilanglah minat aku kat mamat tu ,heww heww .Ok la first-first rasa janggal tapi bila fikir-fikir balik "eh jarang ada nama tu , femess aku , HIHI ..  -__- kesitu pulak .


tema apa lagu ni weh -__-''


p/s: 

  • Aki pon Aki lah , Tok Aki kot,bukan aku.
  • Lain kali buatla "Heroku Haki" ,hehe .

2 comments:

  1. HAHAHA tulah , baru terjumpe ade name aki...hehe apepon sep skit geng ! haha

    ReplyDelete