Tab Menu

Kawal Tulisan Anda

Jom Jadi Geng

Tuesday, November 2, 2010

tentang aku,,kawan.......

nie jamuan KAA ary 2......

kek dari ustazah yang tersayang.....ustazah arniyusni....terima kasih ustazah!!

pengambaraan Si Buncit dan kawan-kawan...:D

lepak n bersembang....tu la keje deme...hehe saje jew...

budak-budak perempuan menunjukkan belang mereka



nie la dia ketua kelas 3RKA......org call die AUS tp aku slalu pggil die FIFIRA(haha lawak
kan)entahla sbb ape.....die nie seorang ketua yang bertanggungjawab,,,peramah,,suka
melawak,,sporting,,and nice sangat..........kitorunk x prnah bergaduh besar tp kdg2 tu ade
la mrh sbb tension dgan keje....normallah 2...:D ..aus jadi ketua kelas sejak form 2 lg.....klau
aku sunyi ker...dia ke...mesty die tegur atau wat lawak die.....semua friend asrama sume
ikut die(kire mcm ketua kt asrama jugaklah..)aku suke perwatakan die yang agak
'blur'......kawan baik die zainul azran(a'an)slalu gi mane2 same2.....kirenye best friend
lah...;-)aku suke perangai ko fifira...!!!!kawlah ketua kelas yg terbaik!
(gmbr nie tgkap mase jmuan kelas 3 RKA 1 november)

  nie plak kawan2 yang slalu bersama(yg luar saje)+udin.......dari kiri nazrul syafiq(zem)aku
ngan muhammad farhan(pa'an)..kami selalu bersame x kire kat manepon kam pergi sbb
kami ngan budak asrama len care skit...hehe tp tetap baik antara 1 sama lain......zem nie
carenye aku pling suka!die nie nice sngat,,,sua menggembirakan haty kawan2....n x merajuk
lgsung.....slalu wat lawak dieyg ntah pape......tp tanpa lawak die mungkin aku x selalu
gembira....sayng ko zem!pa'an pulak best friend zem......die nie pon baek n sgala aktiviti yg akn
kami wat mesty pakat n pegi same2 ^-^ ...pa'an prnah jd ketua kelas
wakti form 1....die lah first ketua klas.....mase 2 pon die lah yang dtg kt aku tgur aku mse first2
aku masuk skolah........sayang ko jugak pa'an...heheeeeee~
(gmbr nie tggkap mse nk blik jamuan kelas 1 november 2010)

  tambah lg 2 orang...berdiri tengah,,solahuddin(udin) dan duduk..hidayat(dayat).....nie pon
kawan yg duduk luar same cam aku........udin perangai die dlu mmg aku x suke tp skarg dah
matang skit...dlu selalau macm budak2 darjah 4 yg suke men jew keje die.......n suke gado!tp bile
gadoh diela yg first2 mintak maap dlu...sifat 2 la yg aku suke tntg die.....tp apepon die baik
sangat ngan aku ...kdg2 2 belanje kawn2...ok la 2.......dayat plak orgnyer suke men2...asyik
men jew n MAKAN..HAA!!yg nie sensitif skit...kalu bab makan dielah no.1.....bab makn
jugaklah die naik angin bile (kadang2 jew la..)die pon suke men gedik2 die mcm timbuk2
la....ckp2 besa la last2 die sendiri masuk longkang(kene balik).....sifat bruk die nie mcm die
anggap diela yg btol...2 wat org bengang ngan die 2......wlaupepon...kaw ttp yg kawn yg baek di
hatyku macm teman aku g mane2......men2 manje ngan ko......haha....sayang korang!muahZ!
(gmbar nie diambil time jamuan gak kat dewan makan SMKAB)

  berlakon ala`ala power rangers.... ;P

  ZAINUL AZRAN.......org call die a'an.......die nie kawan sebelah aku mase form2(tp skejap
jew la)sbb aper???haa sbb die nie suke sangattttt cari gadoh....kalu d'ingatkan stiap 1 minit tu
asyik gado jew....x pernah berenty and berdamai...aku punya la bengang sampai aku sruh dayat
tuka tmpat ngan aku.....(bile nk tuka tmpat 2 die wat muke sediy taik kucing die)ahh!!peduli ape aku janji lepas dr genggaman die...tp skarg jd best friend pulak...btollah...jgan t'lalu m'benci
s'seorg n nty kaw akn menyukainya...haha......perangai die nie 'gile2' dalam diam.......korag x
tgok g cmne prangai die dlm kelas....wat lawak smpai pech perut........wat muke taik kucing
la...perangai manje la.....mcm mcm...tp sjak dok ngan aus die b'motivasi skit..huhu...bgOs dpt
kwn ngan aus.....jd baik trOS....x mcm mase dok ngan die dlu...gile jdinyer....huh....apepon aku
sayang persahabatan nie........jgan lupe erk.....!!! ^_^(gmbar nie swktu di DM SMKAB-jamuan
akhir tahun tuk 3 RKA_jajmuan terakhir kami ':"(



assalamualaikum....(kpda org islam)slamt sjahtera semua...hari nie aku nak ceqita skit serba sedikit perkara tentang kawan-kawan aku di 3RKA.........hmm......menarik kan..... permulaannya.....kami disatukan di 1 kelas yang bernama 'RKA' sjak form 1 lagi.....RKA bermaksud 'rancangan khas agama' yaitu satu-satunya klas yg mempelajari bahasa arab selama 3taun berturut-turut(form1,2,3,) yg disediakan oleh sekolah kesanyangan.,,sekolah menengah kebangsaan AHMAD BOESTAMAM...........yg terletak di bandar Setiawan,32000 perak.aku sangat sayang sekolah nie sbb skolah nie byak memberi kenagan yg indah bersam kawan2 walupon aku bersekolah di 3 skolah dalam masa stahun iaitu semasa form 1......tp SMKAB lah yg terbaik buatku drpd skolh2 yg lain......^_^ aku mula masuk SMKAB bulan JUN 2008......mse tuh aku bru b'pindah dr sekolah menengah Seri Pantai.....aku b'sekolah di san selam 3 bulan(mac-jun)sblum tu plak aku bersekolah di sekolah menengah kebangsaan Kota Kuala Muda....SMKKM.........kirenye 3 skolah dlm mase 1 taun....syok jgak sbb dpt knal ramai kawan......alhamdulillah ALLAH mempertemukan jodoh aku utk terus tggal di SMKAB.....hee :D

No comments:

Post a Comment