Tab Menu

Kawal Tulisan Anda

Jom Jadi Geng

Monday, November 1, 2010

HaRy 3RKA

  nie time nak balik dah nie.......aku sruh zem snap(sempat lagi tuh) :P

  tgok gelagat deme

  hahahaha.........lawak la deme nie.....;D

  nie plak budak2 pompuan klas kami.....cute x???(sorg jew nmpak muke)



haih......dh lame x upgrade blog nih......bkan ape...bohsan.....tp semenjak 2 menjak nie rase bersemangat plak dh upgrade blog......sbb kwn2 pon ader blog(ingat x der ;p)..haha....tajuk kali nie menyentuh aty skit(jiwang la kononyer..)aku nk cita pasal klas aku.....3Rka.....hmmmm...dh 3 taun kami bersame.....dlm 3 taun 2..byak suke duke kami bersame...syok sangat.!!!!!(ader la kadang2 tu salah faham antare kawan2...)normallah 2.....makin gado makin sayang! ^_^..pade jumaat lepas yaitu 29.10.2010.....ustazah robiah ade wat jamuan tuk KAA...(kelas aliran agama)....time tu sronok sangat sbb dpt bermanje2 ngan kawan2.....tmbah2 budak form bawah pon ader(tp x bergaul pon =_=)....apepon ary tu appy sangat...lpas jamuan budak2 asrama ajak men bole...apa lagi.....main la.....(walaupon diri ini x seberapa suka bola sepak....)tp demi kawan2 pulun gak men ala-ala chiristiano ronaldo...........aku tak akn sesekali melupekan saat gembira bersame2 kawan tersayang.......lepas nie kite berpisah same ade dari aku atau korang sendiri ;'(....aku harap persahabatan kite akn kekal abadi di dunia mahupon akhirat.........sayang KORANG!!!!!!MUAHHH..........................................................

4 comments: