Tab Menu

Kawal Tulisan Anda

Jom Jadi Geng

Tuesday, December 4, 2012

Muncul Kembali .

Assalamualaikum dan selamat pagi ,


Wahhhhh ! rindunya aku dengan blog aku yang "sorang" ni , dah lama ye tuan dia menyepi . Almaklumlah tuan dia baru habis SPM , soo sekarang lah masanya nak tebus balik semua kesunyian yang berlaku kat blog ni dulu hehe poyo je .

Harini AEON Seri Manjung bukak , hati memang nak pegi tapi tak de geng , pastu risau pulak dengan kesesakan yang berlaku . Tak nak eden nak ambil risiko . Soo perginya esok dengan Dayah dan lusa dengan Wafiy . Muhehehehe *sesi membalas demdam . Jadila untuk hari ke2 dan 3 daripada tak pegi langsung. lagipun aku nak jenguk kawan-kawan aku sebab ramai yang keje kat situ . Bekas SPM belambak ah berkumpul kat situ , macam sekolah pulak jadinya.\\

Aku? aku tak nak lah , bulan 12 ni aku nak rehaaaaatttt sepuas hati . tak mo ade kacau-kacau . Aku tengok movie , anime , main game , buat bisness . Haa pasal bisness aku rasa aku nak mulakan sekarang lah sebab bulan ni je free sebab bulan depan aku kena kerja dekat koperasi sekolah .Alang-alang cikgu dah tawar memang aku rembat ah. Lagipun aku nak tengok keadaan sekolah tu lagi dan beberapa orang kawan aku kat situ ^_^

Ok sampai sini jela coretan aku . Haa lesen pun aku tak amik lagi arrghhhh banyaknye kena setel .

No comments:

Post a Comment