Tab Menu

Kawal Tulisan Anda

Jom Jadi Geng

Sunday, March 13, 2011

Awak tak fb dah sebulan lebih!!?? HEBAT!!(dgn banggenye die)

Assalamualaikum dan salam kerinduan ~~~

huhhhhhhhhhhh!!!!!!!ngeloh panjang skit....hehe....entri kali nie aku nak citer tntng semua KESENGSARAAN aku mase aku tak boleh on9 selama 1bulan lebih!!!lpas nie smbung blek :"(  hmmmm mungkin bagi sesetengah tue rase biase je kan...tapi bagi aku..entahlah takde fb membosankan....sangat bosan  T__T mungkin aku nie tak de kawan sangat .....mungkin la kat sekolah je aku bersosial skit..abang2 pon dok jauh2....hmmm sunyinye idop...DAH DAH ....=_='' ulang lek.. "APE!!!AWAK DAH TAK 0N9 SEBULAN LEBIH?DASYAT!!!HEBAT!!!(NIKMAT)?? x kot =_='' slame x de ternet nie aku blasah men PLANT VS ZOMBIE ...layan je lah smpai abes dah level die..haha bohsan kot...huuuuu.....adoiii sek bek lagi 2 minggu :DD pastu aku akan lepaskan segala rindu yg bergelumang......akan ku hempaskannya sekuat2 hempasan tanda rindu mendalam..amacam??oke tak puisi nie..ape?nak copy??pon boleh pon boleh......:E hhmmm ha skarang nie aku tgah hot skit pasal connection.....sangattttt slow mlow....=_= nk jguk fb pon ssh!..trus x der mood...eeeeee....saba je la....blog kan ade ^-^ kau lah pngubat rindu bile Si fb x der kan sayang?muah..hahaoke lah x der pape dah kot....say : BYE

No comments:

Post a Comment