Tab Menu

Kawal Tulisan Anda

Jom Jadi Geng

Monday, February 7, 2011

Selamat Tinggal Untuk Sementara

Assalamualaikum dan selamat tinggal :"(

*ini post terakhir saya untuk bulan ini..aik? februari baru 2 post....*
nak tau ape sebabnya?my brother dah nak amik brodband!!!!HUAAAA!!!! T_T sedih kot..lepas nie mesti terguling sana terguling sini.....arggghhhh!!!!TENSION!!! TENSION!!! TENSION!!!! HUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!lepas nie dah tak boleh tengok fb...update blog...x leh tau kje skolah,,,x leh tau berita kawan2...sedihnyer...muju 2 blan kalu amik 1 taun nah haiii...abes aku... T_T tapi kan ade 1 cara lagi yg dapat menghubungkan aku ngan fb..HAHAHA mobile connect..YIPEEE!!!! bleh tahan la...rm 20 seminggu....hmm oke la dari x leh jumpe fb&blog langsung,,,,huahuahua :"D hehe.....eh eh..ye la ye la nak tutup dah nie..adoi(abg aku tgah mintak)ok kawan 2 blog yg saya sayang..jumpe ,...BYEEE SAYONARA!!!!!! T_T

No comments:

Post a Comment