Tab Menu

Kawal Tulisan Anda

Jom Jadi Geng

Monday, December 13, 2010

~::Marina Island::~

Assalamualaikum n salam sejahtera!pade hari sabtu yg lepas(11/12/10) aku,abang2 n sedare2 tlah g ke Marina island-Pangkor ...yg terletak berhampiran teluk batik di Lumut,Perak.kawasan kat situ belum maju lagi...byak infrastruktur yang belum diaktifkan lagi...tapi aku tgok kan tempat nie mungkin berpotensi tinggi(cee bajet plak) untuk bersaing kerana tempatnya yang strategik dari sudut pelancongan.skrang pon feri sudah diaktifkan n pelancong2 boleh pegi ke Pangkor dalam masa 5-10 minit sbb ia berdekatan ngan Pangkor...Pade waktu malam plak disediakan pula tempat tempat2 rekreasi untuk para pengunjung2 kat situ....best jugakla lalu2 kt situ...main pon boleh...deme sediakan bola besar sepeluk n korang bleh wat la ape2 pon :D kat bola tuh ...golek ka...terajang ka...tanduk ka(kalau bleh tandok la :p ) kitorang sampai jadi jakun mcm x prnah tgok bola..pas2 jadi cm bebudak berebut rebut nak rebut bola dari orang..haha... kalu x mau men hampa duduk la kt mana2pon....permandangan cannteekk saaanngaaatt... :') tambah2 malam .beessstt!!susunan bangunan pon lawa ngan waarna yang menarik...kira semua aku nak cerita aihh...tp aku x larat nak taip bebanyak..so aku boh gambaq sudahla sebab kitorang bila jumpa ja tempat yg lek lok mesty posing maut haabiiss mengalahkan model antarabangsa!!nak tengok??haha... :'D

No comments:

Post a Comment