Tab Menu

Kawal Tulisan Anda

Jom Jadi Geng

Thursday, December 9, 2010

LagI bEberApa HarI kePutUsan nak KUar!!!!!

Assalamualaikum n slam sejahtera.....SAYA ingin mengucapkan "Salam MAAL HIJRAH & AWAL MUHARAM" kpd semua umat islam sedunia....^_^ diharapkan sihat walafiat hendaknya...amin....kali nie saya nak cerita pasal keputusan PMR yg akn kluar x lame lagi.....huhuhu CUAK ckop.......mmg x sedia agy nak tgok....sape sanggup tibe2 dpt keputusan yg x memuaskan...mesty CUAK giler2.....tp INSYALLAH saya akan dpt yg trbaek......stelah berusaha n bertawakal pasty berjaye ^_^....INSYALLAH kalu dapt kputusan yang gempak n bgos saya nak lanjutkan plajaran di SMA Azlan Shah untuk sambung pelajaran bahasa arab saya di tempat yg lebih tinggi(bahasa arab tinggi)kalau boleh saye nak amik aliran agama sains utuk mantapkan lg pelajaran...INSYALLAH boleh kalau kuat berusaha....tp kalu dapt result yg kurang memberangsangkan terpakselah saye stay skolah lame,SMK Ahmad Boestamam(SMKAB)....."di mana ada kemahuan di situ ada jalan"hehe......wasalam' :

No comments:

Post a Comment